© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 20. mars 2012

Allerede trøtt!

Dette lover dårlig for den siste nattevakta mi! Jeg er allerede så trøtt at jeg kunne lagt meg nå og sovnet. Dessverre må jeg gå om en halvtime og sannsynligvis holde meg våken til langt ut på formiddagen i morgen. Etter jobb har jeg nemlig time hos naprapaten igjen. Deretter drar jeg ut på et større senter og handler noen neontetraer til akvariet mens bilen min får seg en høyst etterlengtet vask både utvendig og innvendig. I samme slengen skal jeg kjøpe noen vårblomster som kan stå ute ved inngangen og en ny grønn plante til å ha innomhus. Så må jeg innom Jysk og kjøpe en ny rullegardin til det andre soveromsvinduet vårt. Mathandling må også til. Så er det hjem igjen og da må neontetraene gradvis tilvennes sitt nye vann og hjem. Hvis jeg er i seng til klokka to, må jeg antakeligvis være relativt fornøyd. Død og pine!
Jeg tror jeg skal høre med de i dyrebutikken om ikke fiskene holder seg godt i posen sin mens jeg sover, så kan jeg heller styre med det når jeg er våken ...

1 kommentar:

  1. Du er vel på farten enda, håper du kommer deg i seng snart og får en god natts... eh - dags søvn;)

    Takk for at du er med hos meg,
    og lykke til:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...