© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 14. februar 2012

Ugyldig

Du skjønner at du har et komplisert navn når drosjeselskapets onlinebestilling avviser navnet ditt som ugyldig. Jeg endte opp med å fjerne mellomnavnet mitt. Da gikk bestillingen igjennom. Håper jeg. Det vil vise seg i morgen tidlig!
Undertegnede skal nemlig på kurs i Oslo fra tirsdag til onsdag! Hele to dager og ei overnatting. Og faglederen som også skal på kurs sammen med meg var overlykkelig da hun innså at jeg er fungerende lokalkjentmannsguide. Da slapp hun nemlig å bekymre seg om hun skulle finne frem; det blir nemlig min oppgave. Og når hun ordnet alt annet, ble min oppgave svært enkel. Å komme fra A til B, til C, til B og tilbake til A igjen. Og helst spise noe underveis.

Valentinsdagen gjør mannen og jeg sjeldent noe ut av. Og denne gangen er faktisk ingen av oss hjemme. Vi er på kurs, begge to. Attpåtil nesten på samme sted! Han på Fornebu og jeg i Oslo sentrum. Men mens jeg bare er to dager i hovedstaden, holder min kjære det gående helt til torsdag. Han rekker akkurat hjem til sin egen bursdag.

1 kommentar:

  1. Det er jo ikke så mye å feire heller ;)Da er det bedre at man spontant spriter opp hverdagene (og helgene) noe, spør du meg! Kos dere på kurs - og feir bursdag til gangs :))

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...