© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

onsdag 1. februar 2012

Stillstand

Jeg har ikke hatt så mye å skrive om i det siste. Det går i jobb, surfing på nett, TV og soving. Det har ikke vært energi eller overskudd til noe annet. Jeg har selvmedisinert meg litt, og økt Levaxindosen min uten å konferere med legen min (som uansett ikke kjenner meg noe særlig ennå). Én dag i uken tar jeg 125 µg i stedet for 100 µg, slik at jeg tar 125 µg totalt 5 av 7 dager (i stedet for 4 av 7). Blodprøven jeg tok høyst uoffisielt på søndag viste fin-fine TSH- og FT4-verdier! Får håpe overskuddet kommer snart også. Det var forresten første gang på mange år at jeg tok prøven av meg selv (butterfly er genialt), behandlet prøvene og analyserte alt sammen selv. Flink, ja?

Ellers har jeg sendt en prisforespørsel på endel miniatyrfigurkit, og venter i spenning på svar om hvor dyrt dette kan komme til å bli. Jeg har også meldt meg på sørlandsmesterskapet i Wordfeud (uttales det forresten -fåid eller -fjud?) og leder i skrivende stund med ETT poeng på motstanderen. Jeg har seks brikker igjen og fortsatt noen poengmuligheter. Innen klokka 12 onsdag er omgangen avgjort, og jeg vet om jeg går videre til neste runde. :-)

Ikke glem gi-borten min da! Link øverst til høyre. Veldig få påmeldte ennå, så vinnersjansene er svært gode!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...