© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

lørdag 18. februar 2012

Stille lørdag

Det var tøft å gå på arbeid igjen både torsdag og fredag, men heldigvis var jeg på en plass hvor vi bare var to og det var rolig. Fredagen var det sågar så rolig at kollegaen min ble flyttet opp på hovedlab'en slik at jeg var alene etter lunsj. Passet meg utmerket - det var nesten ikke pasienter innom, og jeg kunne høre på radio og surfe i ensom majestet. Og for andre gang på den plassen ble jeg spurt av sykepleierne om å stikke for en tapping. Blodgivernåler ER tykkere enn vanlige prøvetakingsnåler, så det er greit å treffe med en gang.

Fredagskvelden dro vi på konsert. Det var den ene bursdagsgaven til min kjære. Øystein Sunde og Meget i Sløyd underholdt en full sal med sanger og fortellinger. Kan anbefales!
God utsikt fra rad 5.
I dag er mannen slått ut av migrene. Han var på kurs på Fornebu i fire dager og måtte ta medisiner hver dag, så i dag følte han at han måtte kutte ned på forbruket og heller stå det over. Nå ligger stakkaren i mørket på soverommet. Der la han seg da jeg stod opp. Da hadde jeg sovet i nesten 14 timer! Jeg må ha vært avsindig trøtt, så jeg trengte det nok.

I kveld blir det TV-titting med Wordfeud (uttales forresten -fjud) som bigesjeft. Ha en fortsatt flott helg!

PS! Ikke glem gi-borten min da! Trekning 4. mars! Og så kan du også følge meg på Twitter, hvis du vil! :)

1 kommentar:

  1. Ha en fin-fin TV-kveld! Og vær snill. I Wordfeuden altså. Mister jo all selvtillit her. ;-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...