© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

søndag 5. februar 2012

Rosa ynde 2

Vi var på Plantasjen og handlet litt i går. Primært ville vi ha opptenningsved, men det er de stadig tomt for her. Så vi endte opp med ti poser vanlig ved. Der hadde de også en vanvittig blå orkidé som jeg lenge ble stående ved og vurdere om jeg skulle kjøpe. Den var litt dyr, og da jeg googlet blå orkidéer etterpå leste jeg at de bare var blå fordi det ble sprøytet blåfarge i dem, og at de egentlig er hvite. Jeg er glad jeg ikke kjøpte likevel.

De hadde også noen kvister med rosa blomster og massevis av knopper på, og jeg kjøpte en kvast. I dag har noen få av blomstene sprunget ut, og de ser nydelige ut. Håper de holder seg til feiringen til lørdag!

3 kommentarer:

  1. Så fin:) Fortsatt fin søndagskveld:)

    SvarSlett
  2. Ante ikke at man fikk kjøpt såntno på Plantasjen! Må jammen ta meg en tur dit neste helg og titte litt :) *♥*

    SvarSlett
  3. Nydelig, lurte på om jeg skulle skaffe meg noen jeg også:)
    Klem
    Liza

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...