© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

søndag 5. februar 2012

Overtalt, men ikke overbegeistret

Det er ikke lett å gjøre heder på sin mor som fyller 70 år når hun ikke vil ut å spise, ikke vil ha blomster, gavekort, klær, redskaper, kino-/teater-/konsert-billetter, mat, lesestoff, smykker, godlukt eller spa. Overtalt, men ikke overbegeistret, gikk hun til slutt med på en middag på restaurant om ei uke. Sammen med far, oss to og de fire som bor i Oslo. Vi ønsket opprinnelig å overraske henne, men etter en telefonsamtale med min far ble det raskt forkastet. Hva skal en stakkar finne på?!

2 kommentarer:

  1. Et velkjent problem! Moren min ønsker kun hjelp til å male kjellervinduer til sommeren i bursdagsgave. Samtidig blir hun trolig skuffet hvis hun ikke får noe oppmerksomhet på dagen (nå i februar)... Håper jeg alltid kommer til å ønske meg NOE! Gratulerer til mor, forresten! ;o)

    SvarSlett
  2. Nei, det er ikke lett. Hvordan skal det gå om 5 år???
    Your dad.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...