© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

fredag 10. februar 2012

Bestilt!

Nå har jeg gjort det! Lagt inn bestilling på miniatyrfigurer til den nette sum av i underkant 700,-. Jeg bladde nitidig gjennom Preiserkatalogen og skrev lang ønskeliste. Hele ønskelisten ville jo kostet en liten formue, så jeg måtte plukke ut noen figurer slik at jeg kan se om dette kan utvikle seg til en ny hobby.
Ønskelisten. Utropstegnene er bestilt.

Mye moro her! Så mange figurer - så lite tid og penger!
I dag har vi ryddet, støvsugd og vasket, for til helgen skal 70-årsjubilanten få kaffe og kake hos oss etter middagen ute. Og min svigerinne har ikke sett boligen ennå, så hun skal få en omvisning - og da bør det se skjebelig ut her. I morgen rekker jeg ikke så mye, for jeg skal på kveldsvakt. Lørdag har jeg dagvakt, så da er det bare å frese hjem etter jobb og kle meg om før middagen.

Gleder meg til figurene kommer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...