© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

lørdag 14. januar 2012

Fascinert

Jeg er litt fagnerd, så jeg synes denne animasjonsvideoen faktisk er utrolig fascinerende (og så er det god musikk til)! Videoen fant jeg for noen år siden på denne linken. Der kan du også lese bakgrunnen til animasjonsprosjektet.
"Nuclei, proteins and lipids move with bug-like authority, slithering, gliding and twisting through 3D space. “All of those things that you see in the animation are going on in every one of your cells in your body all the time,” says XVIVO lead animator John Liebler."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...