© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

søndag 25. desember 2011

Vel overstått!

Julaften er over. "Tre nøtter til Askepott" og "Reisen til julestjernen" er sett, dusjen unnagjort, pinnekjøtt og risenkrem fortært, oppvaskmaskinen startet, pakkene åpnet, giverne takket og gjestene kjørt hjem. Jeg våknet lille julaften med en gruelig forkjøla hals og tok en egenmeldingsdag. I dag hadde min mor med medisin til den syke datteren sin. Kun til innvortes bruk, naturligvis. Og den river brukbart. Jeg tar en liten en nå før sengetid for å klargjøre halsen. ;-)
Og som de fleste andre må jeg jo vise frem det ferdig pyntede juletreet vårt. Jeg ble igrunnen godt fornøyd, om jeg må si det selv. :-)
Fortsatt en riktig GOD JUL til alle flotte bloggevenner!

3 kommentarer:

  1. Vel overstått! Skjønner at dere har storkosa dere, litt sår hals til tross. Håper medisinene har gjort underverker, og at halsen er bedre nå på juledagsmorgenen. :-)

    SvarSlett
  2. Håper dere har hatt en fin julefeiring:) Ha en fortsatt fin romjulstid:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...