© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

søndag 11. desember 2011

Vant du husnummerskilt?

I heimen nå siver liflige dufter av pinnekjøtt. Mannen ville prøve ut både nytt kjøkken, ny pinnekjøttgryte og årets pinnekjøtt - og da skal ikke jeg gjøre meg vanskelig! Det er nemlig han som står for hele stasen, med kokte poteter, sur- og rødkål og kålrabistappe. Jeg kan bare labbe rundt og nyte godlukta! Om en times tid  nå ... *mmm*
Bildet er lånt herfra.
I et svakt øyeblikk valgte jeg å la ham også stå for trekningen i dag. Navnene deres ble skrevet ned på en liste og nummerert etter hvor mange lodd dere hadde trukket, og mannen ble bedt om å oppgi et tall mellom 1 og 34. Han utbasunerte nummer 23 til vinner, og det er heldige Jeanne/Shelle86 som bor i Danmark. Gratulerer! Du må sende meg en e-post med ditt navn og e-postadresse, så videreformidler jeg det til rette vedkommende i Ramsign som vil ta kontakt med deg. Hurra!

3 kommentarer:

  1. Så heldig du er, jeg må nok lage den selv.
    Pinnekjøttet venter på kjølerommet her hos oss, det ble lutefisk i dag.
    Ha en fin søndag.
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  2. Så deilig! Pinnekjøtt er for meg den beste julematen:)
    Gratulerer til vinneren:)

    Ha en fin søndag!
    klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer til vinneren!

    Jeg får nok kommunisere litt med kommunen for å finne ut om vi bor i nr 9 eller 10 (kan det være sååå vanskelig, da???), før vi kan få nummerskilt på hushjørnet...

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...