© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 1. desember 2011

Sånn egentlig

Lånt fra Pam's Clipart
Egentlig hadde jeg tenkt å skrive noen bevingede ord i kveld. Om de nye kjøkkengardinene som kom på døra, om hvorfor jeg har hatt en 24-timers faste, om en telefonsamtale jeg hadde, om ditt og om datt. Lagt ut noen lekre foto av ett eller annet som illustrasjon til teksten. Men jeg orker ikke. Jeg har en heidundrende hodepine. Jeg har takk og pris sjeldent hodepine, så når den kommer er smerteterskelen lav. Og jeg regner med at den er et resultat av fasten jeg hadde og en påfølgende hektisk senvakt. Ihvertfall var det ikke særlig stas å avslutte vakten med å kle meg opp som en påskekylling i full, gul smittemundur (= smittefrakk, munnbind og hansker) for å ta blodprøve på en selverklært "vanskelig" pasient. Som slett ikke var vanskelig på noen som helst måte. Annet enn at jeg fikk enda mer skallebank av å stå krokbøyd over senga.

Jeg satte på en tøyvask da jeg kom hjem, men jeg tror ikke jeg orker henge den opp før i morgen. Jeg skal ikke på jobb før på ettermiddagen likevel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...