© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

søndag 4. desember 2011

Gavetips

Et kort innlegg her bare. Det er jo midt på natta - er dere gale? I dag (eller egentlig i går, siden vi har passert midnatt) fikk jeg dratt med meg min kjære på Designernes julemarked, intet mindre. Siden vi som vanlig er sent ute med julegaver, håpte jeg å finne noe der. Masse folk, mange utstillere/boder og mye kø. Jeg blir helt klaustrofobisk i slike settinger, men tvang oss en runde gjennom for å kikke på alt. Det er jo artig å se hva folk og fe og designere lager - det er bare alle de andre som også er der, som er plagsomt tilstedeværende. Til slutt fant jeg et helt fantastisk produkt, og det tenkte jeg å dele med dere, for det er en flott julegave! Både mannen og jeg fant nemlig hver vår stilige reflekslue fra Morild Norway! I vanlig dagslys ser det ut som ei vanlig lue, men når f.eks. billys treffer lua, så lyser refleksmønsteret opp og man blir godt synlig i mørket! Genialt! Klikk på linken og kikk gjennom web-butikken deres. :)

Avslutter nattens innlegg med en videosnutt som fikk lattertårene mine til å trille. Jeg er ikke spesielt interessert i fotball, men DETTE fant jeg underholdende!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...