© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 6. desember 2011

Det måtte vel skje

Før eller siden. Et tidsspørsmål, bare. Sånn går det når man er ivrig etter å fortelle om jobbfarsotter, at en kollega ramler innom bloggen og gjenkjenner meg. Farsotten tok så til de grader av, at jeg har lært opp folk fra blodbanken i den edle papirkunst og senest i dag lærte opp enda en ny kollega. Og i dag morges innrømte en kollega at hun i sin google-søken kom over bloggen min sist søndag. Det er jo hyggelig om bloggen min er positiv underholdning for kolleger, men kjære kollega - jeg hadde satt pris på at bloggen forblir anonym. Pliiis? :-)

Ellers er det ikke mye å melde. Ble så sinnsykt sliten etter jobb i dag at jeg sluknet foran TV-en og ikke fikk med meg Dagsrevyen en gang! Og for første gang overnatter bilen min i garasjen. Det var ikke mange centimeters klaring verken foran, bak eller på sidene! Syklene må nok overvintre under presenning på verandaen og det gamle kjøkkenbordet mitt går nok på dynga eller til Fretex. Da får jeg kanskje 5 cm ekstra foran og bak på bilen. :-)

Og så kom det ned noe hvitt fra himmelen i dag, snaut nok til å dekke bakken. Det var ikke et flydropp.

1 kommentar:

  1. Artig å bli gjenkjent, vel?? ;) Men nei, skjønner at det ikke er det hvis du ikke ville det sånn :/ Håper kollegaen din respekterer anonymitetsønsket ditt :)

    PS: JEG aaaner ikke hvem du er, tjihi :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...