© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 15. november 2011

Vinnerne!

Juhuu! Da har jeg allerede hatt en effektiv dag hvor jeg har vært hos fastlegen, handlet sylteglass og ingredienser til å lage julelikør, levert sertifikatet til fornying på trafikkstasjonen (vil gjerne beholde de tre første bokstavene i alfabetet!) og trukket to vinnere av gi-borten min!

Hele 46 fantastiske personer hadde trukket tilsammen 102 lodd, såfremt jeg talte riktig. Og Random.org var så snill å trekke nummer 84 og nummer 76 ut av bunken.

Nummer 84 er heldiggrisen Silje som har bloggen Home, dreams & memories. Hun er visst ikke så aktiv på bloggen for tiden, men kommer sikkert sterkere tilbake!
 
Nummer 76 er heldiggrisen Mie Mari som ikke ser ut til å ha kalt bloggen for noe annet enn url'en sin. Den er absolutt verdt et besøk! :-)

Gratulerer til begge to! Send meg en e-post med navn, postadresse og om du har noen preferanse på hvilken gevinst du ønsker deg. Hvis begge to ønsker seg det samme, får Silje forrangen av den enkle grunn at hun ble trukket først ut.

7 kommentarer:

  1. Så effektiv du har vært i dag:) Jeg har ikke fått gjort noe fornuftig:)
    Gratulerer til de to heldige vinnerene:)
    Håper du har en herlig tirsdag:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Jeg var oppe 06:30, da. Riktignok ikke frivillig, men til gjengjeld får man mye ut av dagen! :)

    SvarSlett
  3. Den får du hvis du klikker på postkassa i venstre-menyen, Mie Mari.

    SvarSlett
  4. åååh det var nære på, men feil Mie, hehe. Gratulerer til de heldige ;) *♥*

    SvarSlett
  5. Hurra! Sendt deg adressen min på mail for noen dager siden, så venter spent;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...