© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

fredag 18. november 2011

Vil du ha et husnummerskilt?

Fantastiske, danske Ramsign er villige til å gi bort et husnummerskilt til en av dere heldiggriser! Ramsign produserer gammeldagse, ekte emaljerte skilt i flere stiler, og har 30 års fabrikkgaranti. I tillegg har de gratis frakt til hele verden, god service og fornøyd-garanti. Og siden vi nettopp har kjøpt oss navneskilt, kan jeg skrive under på at vi er godt fornøyde med handelen!

Nå vil altså Ramsign gi en av dere et valgfritt husnummerskilt (ikke navneskilt eller adresseplaketter) med 1-5 siffer uavhengig av stil og størrelse. Fritt valg!

For å være med i trekningen må du klikke deg inn på Ramsign.no og finne ut hvilken stil du liker best av Metropolitan, Highlander, Arrowhead, Lighthouse og Engelhardt. Skriv i kommentaren din hvilken stil du liker best, og hvis du ikke har egen blogg, må du også skrive e-post-adressen din slik at jeg kan kontakte deg hvis du vinner. Skriv også hvor mange lodd du trekker og hva du gjorde for dem.

Ett ekstralodd får du hvis du linker til gi-borten på bloggen din, på Facebook eller på Twitter - eller gjerne alle sammen. Linker du i bloggen din, så bruk det første bildet.

Enda et ekstralodd fortjener du hvis du legger bloggen min til i blogrollen din, men bare hvis du ønsker det. Og hvis du legger deg til som følger, blir jeg veldig glad. :-)

Trekningen blir søndag 11. desember. Lykke til!  :-)

19 kommentarer:

  1. Nå prøver jeg igjen, etter å ha misforstått den forrige trekningen din :-) Jeg vil gjerne ta 1 lodd i trekningen.

    Huset vår kan passe til et flott Highlanderskilt, men vi må først ta en runde med myndighetene for å finne ut hvilket nummer det skal stå på det. Det viser seg nemlig at vi er to hus i hver vår ende av veien som har fått tildelt samme nummer... Og vi lurer også på om vi egentlig skal ha oddetall og ikke partall... Dette skal visst ikke være så lett :-)

    God helg!

    SvarSlett
  2. hei! jeg vil gjerne være med på husnummertrekningen! Håper jeg vinner med 1 lykkelodd! God helg!

    SvarSlett
  3. Engelhardt er min favoritt!

    Trekker ett lodd for kommentar.

    Marius

    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  4. Hei.

    Jeg liker Engelhardt best:) Veldig, veldig fint.
    Kommenterer og tar 1 lodd.

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  5. Jeg er gjerne med og tar 3 sjanser :) Jeg liker Highlander best.
    Her er innlegget: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/11/vinn-skilt_19.html
    Og så er du i bloggrollen i lykkelig med liten-bloggen min!

    God helg!

    Klem

    SvarSlett
  6. Åååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhh, digger disse flotte skiltet fra Highlander!!!!!!!!!!!!!!

    Signerer med 2 lodd, og håper lykkens vind blåser min vei:)))

    Mvh
    Merete Johansen
    merete1974@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Kjempeflotte skilt!

    Trekker 2 lodd, deler på Facebook og har funnet min favoritt: Highlander!

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  8. Min favoritt er Highlander :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  9. Hei på deg!

    Trekker 2 lodd og deler med mine venner på Facebook.
    Highlander er favoritten.


    Mvh. Guri Marie K.

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  10. Jeg har delt på Facebook, så jeg prøver meg med 2 lodd.

    Favoritten min er Highlander. :)

    SvarSlett
  11. Hei.
    Jeg må prøve lykken her, når kailln idag har kjøpt feil veggskilt, som jeg må levere tilbake over helga.. Min favoritt er Engelhart - jeg har bloggen din på bloggrullen min, og har linka den til bloggen min..
    Blir 3 lodd, som jeg håper kan bringe med seg litt lykke.
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  12. Heisann :-)

    Tusen takk for titten i den fine bloggen, har nå lagt med til som følger.

    ☼♥ Herlige skilt, vil veldig gjerne få være med.
    Min favaoritt er: Highlander.
    Har desverre ingen blogg, men deler linken din på facebook og krysser fingrene for at jeg får være med. Ha en riktig fin dag!!☼♥

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  13. Highlander er min favorit!!! Jeg har linket fra min blog med billede, og fra facebook også. Du er på min blogroll og jeg er fast læser :) Blev det 4 eller 5 lodder? :) Mvh. Jeanne

    SvarSlett
  14. Arrowhead är min favoritskylt! Länk lägger jag upp på FB och skriver här, har ingen blogg så det blir väl 2 lotter! Tack så mycket!
    annka.noreliusson@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Hei, jeg vi gjerne ta et lodd:)
    Liker Highlander best:)

    Vennlig hilsen Merethe
    famledaal@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Hei!
    Highlander ville passet best til mitt hus:)
    Blir gjerne med, og trekker ett lodd!

    Hilsen Janne

    SvarSlett
  17. Arrowhead er nok min favoritt! Jeg er gjerne med og konkurerer, men jeg blir litt usikker på hvor mange lodd jeg får.
    ..jeg er følger hos deg fra før
    ..du ligger i bloggrollen min fra før
    ..jeg har vært innom Ramsign.no
    ..jeg har kommentert....blir det 2 lodd?

    Nyt adventstiden.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  18. Metropolitan er min favoritt! Jeg tar tre lodd: kommentar, bloggroll og deling på Twitter. :-)

    SvarSlett
  19. Min favoritt er Engelhardt!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen! Hilsen Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...