© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

søndag 6. november 2011

Små forbedringer

Det er ikke så fryktelig mye nytt å melde, egentlig. Mannen har hatt skrekkelig mye vondt i hodet i det siste, og det har satt en demper på aktivitetene. Men vi har endelig fått kjøpt og hengt opp ei knaggrekke i entréen! En liten ting, kanskje, men hvilken forbedring! Nå trenger ikke jakkene lenger henge på støvsugeren i hjørnet eller ligge på klappstolen fra Ikea.
Overdimensjonert problemsikringsskap.
Jeg vet fortsatt ikke hva jeg skal gjøre med problemvinduene på kjøkkenet. De er naturligvis ikke helt i standardmål, og siden det ikke ser ut til at vi får hengslet om kjøleskapet så blir det problem med å få hengt opp ei lav kappe som kunne tatt mye av innsynet. Jeg har lyst å kvitte meg med persiennene, men jeg vil ikke ha fullt innsyn! Funker sånn snor til kappebruk eller ville den hengt i bue etter ei uke?
Problemvindu og problemkjøleskap (t.h.) Hyssing kan brukes til så mangt.
Ellers kan jeg også melde at vi nesten har tømt lagerhotellet. Jeg tenker at vi har to billass igjen. Skiene våre, noe finservise, et CD-rack fra Ikea, noen kasser med bøker og litt småplukk gjenstår. Gjesterommet er tilsvarende i ferd med å fylles til randen. Men jeg må jo si at dette føles mer og mer som vårt sted nå. :-)

Ikke glem gi-borten min! Drøy uke igjen til trekning! :-) 

4 kommentarer:

  1. Gardin"snor" har pleid å funke fint uten å henge i bue. Jeg vet ikke om jeg har prøvd så langt strekk, men ei kappe er ikke sååå tung. Pass bare på å få den stram når du henger opp! Dersom den siger om noen år, kan du lage et mikroskopisk hull i kappens bakside og henge opp snora med en ekstra krok på midten.

    Lykke til!

    SvarSlett
  2. Noen ganger er det ikke all verdens som skal til. En liten endring kan gi maks forbedring! Knaggrekke er av det kalibret! :-)

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  3. Kan tenke meg det hjalp godt med en knaggrekke:) Høres ut som dere har fått gjort mye:) Håper du finner en løsning for "problemvindu"
    Og håper du får en fin start på den nye uken.
    Klem

    SvarSlett
  4. Gleder meg så til trekningen av give awayen :-) Flotte premier!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...