© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

mandag 28. november 2011

Plutselig var det advent

Jeg har jobbet denne helgen, og overhodet ikke hatt verken jule- eller adventstemning. Ikke engang helgestemningen var tilstede. Den eneste adventsforberedelsen jeg hadde gjort før helgen var å finne frem to lappeteknikkadventsbrikker kjøpt på gamlejobbens julemarked og kjøpt fire lilla stearinlys på ICA. Dett var dett.

Før jeg dro på jobb i dag morges, fikk mannen et oppdrag. Let frem adventsstakene og julestjerna mens jeg er på jobb! De ble nemlig satt vekk da vi flyttet inn her, og havnet mest sannsynlig i garasjen. Og da jeg kom hjem fra jobb, var oppdraget utført. Alt stod i en stor bag på stuegulvet, klar til plassering .

Og mens vi snakker om jobb ... Farsotten lever fortsatt i beste velgående, og jeg holdt juleverksted både lørdag og søndag for ivrige kolleger. I dag hadde jeg til og med tatt med meg lilla og rødt papir hjemmefra for å variere produksjonen litt. Senere på dagen oppdaget jeg at et par kolleger hadde omdøpt snøkrystallene til "Rødhette-stjerne" (erstatt Rødhette med fornavnet mitt) på Facebook. Fantastisk!

Adventslysestakene ble plassert i stuevinduet og kjøkkenvinduet. Julestjerna skal henge kjøkkenvinduet, men vi fikk ikke hengt opp kroken å henge den i i kveld. Vi tar det i morgen! Også kontoret har fått litt stemningslys! Minijuletreet ble kjøpt i fjor.
Stemning i det lille kontorvinduet.
Den observante leser har også oppdaget at hele bloggen min har skiftet farge i kveld. Lilla for advent. Ingen grunn til bekymring - fargen består bare i en snau måned til rødt overtar. :-)
Flowerball i entrévinduet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...