© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

søndag 13. november 2011

Påminning

Jeg er midt oppi nattevaktperioden og har hatt to netter nå. Jeg har ei natt igjen, men er trøtt og overhodet ikke klar for å holde meg våken gjennom ei hel natt til. Må man, så må man. Ikke det at de to foregående nettene har vært så himla travle, men det var jevnt trykk og noe å gjøre nesten hele tiden.

Jeg tenkte egentlig bare å minne dere på gi-borten min som jeg trekker to vinnere av til tirsdag. Det er relativt gode vinnersjanser! Og så kommer det en ny gi-bort nokså umiddelbart etterpå også, hvor Ramsign sponser et nummerskilt til en heldig vinner! Mer om dette senere.

2 kommentarer:

  1. Håper du har en fin start på den nye uken:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Sv: Tusen takk:)
    Håper du får en fiiin tirsdag:)
    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...