© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

mandag 28. november 2011

Daffing

I dag har jeg bare daffet rundt hjemme. Tatt en lang dusj og pyntet til advent. Funnet frem noen flere lilla ting og hengt opp julestjerna i kjøkkenvinduet.
Staken min ...

Nytt gardin i sesongens farge.
Er det forresten noen akvaristeksperter her? Jeg kjøpte som tidligere nevnt et par ancistruser, men vet ikke hvilken type det er. Noen som har peiling?
En platy og en ancistrus. Og masse algevekst.
Minner forresten også om gi-borten min hvor en heldiggris får et husnummerskilt fra Ramsign! Sleng deg med! Link øverst i høyremargen!

2 kommentarer:

  1. Sånne daffedager er deilige! Synd det ikke er flere av dem. :-)

    SvarSlett
  2. Enig! Daffedager midt i uka er de beste, for da jobber alle andre! :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...