© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

mandag 3. oktober 2011

Ny gi-bort!

Hurra! For både dere og meg! Jeg har bursdag i dag, og det markerer jeg ved å gi to av dere en premie hver. Den ene er sponset av Upstairs, som var så snille å donere disse tingene:
Serviettholder, rosa servietter og nostalgisk krok.
Den andre er handlet på to steder; Åhléns (boksen) og ThinkGeek (alt det andre).
En lekker, grønn og prikkete boks, origamiservietter, origami-sticky notes og påpekere.
Origamiserviettene etter brettingen. Noe for festen?
Bare én gis bort, men alle disse kan kjøpes hos ThinkGeek.
Kreative huskelapper for famile eller kolleger?
Reglene for å være med er følgende:
  • Bare personer bosatt i Skandinavia kan være med.
  • Ett lodd for å kommentere. Husk å oppgi hvor mange lodd du tar! Har du ikke blogg, så skriv e-post-adressen din slik at jeg har muligheten til å kontakte deg hvis du vinner.
  • Ett lodd for å være følger. 
  • Ett lodd for å linke til gi-borten på Facebook.
  • Ett lodd for å linke til gi-borten i sidemenyen på bloggen din. Bruk bildet under.
  • Ett lodd for å dele linken til gi-borten på Twitter. Merk meldingen med #gibort og #giveaway
Du kan med andre ord trekke hele FEM lodd denne gangen! Trekningen er 15. november. Da er jeg ferdig med tre nattevakter, og forhåpentligvis klar for trekningen. Lykke til!

49 kommentarer:

  1. Hei:)
    Gratulerer med dagen:) Håper du har hatt en fin dag:) 3 lodd på meg,da jeg verken er på face eller twitter.. Ser at give awayen dn trekke på 30års dagen min...Morsomt:)
    Ha en fin kveld:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen som var. Håper den var max bra!:) Jeg blir gjerne med på give away og trekker 3 lodd opp av hatten:) er allerede følger og har linket på bloggen min.
    Ha en fin tirsdag!:)

    SvarSlett
  3. GRATULERER så mye med mandagen, ikke mange dagene mellom våre bursdager da :) Er såklart med på denne, med 3 lodd for følger, kommentar og link. :) *♥*

    SvarSlett
  4. Hipp hurra for dagen din som var:) Så koselig at du vil dele feiring med oss! Jeg er trofast følger fra før, og linker fra bloggen min:) Så det blir tre lodd.

    Ha en fiiin tirsdag:)

    SvarSlett
  5. Hei!
    Reknar med hell og lukke her med deg, og trekk 3 lodd!

    SvarSlett
  6. Vel overstått fødselsdag! :o)
    Jeg deltar gjerne, og trekker 4 lodd. Følger allerede, og har både Tweetet og delt på Facebook.

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  7. Hiver meg så klart med!
    Satser på vinnerloddet med et lodd :)

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Kjempefin giveaway. Jeg tar gjerne to lodd. :)

    SvarSlett
  9. Gratulerer med dagen som var :)
    Jeg tar 3 lodd.
    sorgenfri2(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  10. Jeg tar 2 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  11. kke har jeg facebook, twitter eller blogg. Jeg høres nesten helt asosial ut nå :P

    Takker for tips, følger bloggen din også :)

    Det blir ikke mange loddene på meg men jeg krysser fingre og tær for det! :)

    To lodd her takk!

    Hilsen
    Celatrem@gmail.com

    SvarSlett
  12. Gratulerer med dagen som var!
    Kommenterer, følger og linker på facebook - 3 lodd:0)
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  13. Hei :-)

    ❀✿♥ Gratulerer masse med vel overstått bursdag.Vil gjerne få være med: kommenterer, delt link på facebook og følger bloggen din. Så takker ja til 3 st klodd. Ønsker deg en riktig fin dag!!❀✿♥

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  14. grattis med dagen som har vært!

    Et lykkelodd tar jeg, håper vinneren blir meg ;-)

    SvarSlett
  15. Tar 3 lodd ♥ :D
    dcexplorer19@gmail.com

    SvarSlett
  16. Omg, omg, OMG! Elsket den think geek-siden! :D 2 lodd på meg, et for å kommentere og et for at jeg nå følger deg ^^

    SvarSlett
  17. Hei! :-)

    Jeg deltar veldig gjerne med to lodd (kommentar+følger)

    Mvh Laila Løvseth
    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Gratulerer med dagen som var! Og jeg blir gjerne med på Giveaway - digger jo sånne Geek-greier;)
    Jeg er allerede følger, og tar gjerne to lodd:)

    SvarSlett
  19. Hallemalle! Jeg hadde jo ikke skrevet en kommentar her, bare lest. Godt med alt som er gjort :-))
    To lodd?
    Nei TRE!
    Klem fra Liv

    SvarSlett
  20. Hei du! Jeg tar ett lodd og krysser fingre og bein!

    Kristine regefjordsjento@hotmail.com

    SvarSlett
  21. hei hei kjekt du ville bli med i give awayen min ;) jeg slenger meg på hos deg også! 2 lodd til meg da. kommentar og link fra bloggen. ha en fin dag hilsen Nina

    SvarSlett
  22. Så nydelige premier! Jeg deltar med ett lodd og håper på lykken. anikris3@online.no

    SvarSlett
  23. Jeg er med og tar 4 lodd. Gjort alt utenom sidebar. http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/10/bursdagsgibort-hos-rdhette.html

    Klem

    SvarSlett
  24. Hei.
    Jeg slenger meg med på din lille give away og tar 2 lodd - kommentar og følger.
    Ha en flott bursdag - Hurra..
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  25. Eg vil veldig gjerne delta med 1 lodd.

    Mvh Tove S.Løvseth
    Karsloev@online.no

    SvarSlett
  26. Hurra for deg som var!!!

    Jeg tar 3 lodd. kommentar, følger og link:)
    Liza

    SvarSlett
  27. Gratulerer! Elsker alt fra ThinkGeek, så denne må jeg være med på. Tar 2 lodd og krysser fingre OG tær ;-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  28. Hei.
    Jeg tar 1 lodd.

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  29. 2 lodd, del på fb og kommentar. Den servitten var bare überkul :-)

    SvarSlett
  30. Hurrahurra! 1 lodd til meg! :) Vennlig hilsen Pia.

    SvarSlett
  31. ♥´¯) ¸.-:¦:-´¯)
    (¸-:¦:-´ (¸.♥´´¯`•.¸
    Jeg blir med tar 3 lodd.
    Følger-Deler på Facebook og je skriver her c",)
    Gratulerer med dagen som var.
    Krysser fingrene for at ett av loddene mine er ett lykke lodd :)
    Ønsker deg en kjempe fin Høst & Vinter.
    Stor hilsen fra Monica i Bergen
    •●❀✿♥canim_monica@hotmail.com♥❀✿♥●•٠·˙

    SvarSlett
  32. Jeg er med. To lodd (følger og kommentar). Gleder meg til å lese bloggen din videre :)

    SvarSlett
  33. Gratulerer med dagen som var!

    Jeg blir gjerne med, og tar 3 lodd. :)

    SvarSlett
  34. Gratulerer med vel overstått :)
    Deltar gjerne i trekningen med 3 lodd :)

    SvarSlett
  35. Jeg prøver lykken med 2 lodd

    SvarSlett
  36. heihei :)

    Hr vil jeg gjerne være med på 1 lodd.
    Klem fra siv anita
    siv_anita_petyahoo.no

    SvarSlett
  37. Gratulerer så mykje med overstått dag :) Eg er gjerne med, og tar eit lodd, takk.

    Ha ein framifrå onsdag!

    Klem Eli

    SvarSlett
  38. Hei! Takk for at du vil være med på min giveaway!
    Nå "hiver" jeg meg med på din. Har lagt meg til som følger, du ligger også på bloggroll, så da ble det vel 2 lodd. Og gratulere med overstått dag.
    Klem Kristin

    SvarSlett
  39. Jeg er med :D deltar med 2 lodd :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  40. 1 lodd på meg!:)
    bergecathrine@hotmail.com

    SvarSlett
  41. MElder meg på sånn i siste liten jeg og tar med meg 2 lodd.
    Meld deg gjerne på hos meg også..Har hele 2 giveawayer gående.
    Ha en fin dag.
    Klem Charlotte

    SvarSlett
  42. Hei hei....
    jeg tar to lodd..deler på Facebook...
    Takk for at du linker:)
    ha en fin ny uke...

    SvarSlett
  43. Nå har vi fått gateadresse og nummer på huset vårt, så da tar jeg et lodd på et pent nummerskilt! Kanskje vi blir de første her som får skilt på hushjørnet? Det hadde vært morsomt :-)

    Hilsen ei utpå bondelandet...

    SvarSlett
  44. Uff, jeg surrer visst litt sånn utpå kvelden. Leste litt nøyere nå at nummerskiltene kommer i ny utodning... Ja, ja...

    Men jeg vil gjerne ta et lodd på denne trekningen likevel :-)

    SvarSlett
  45. Heisann!

    Jeg blir gjerne med på denne!
    Gratulerer med vel overstått!
    Deler linken med alle mine Facebookvenner
    Det skulle vel bli 2 lodd på meg da.

    Mvh. Guri Marie K.

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  46. Tre lodd til meg, et for kommentar, et for følger og et for twitter :)

    Jeg digger thinkgeek.com. Sitter med en space invaders t-skjorte fra de på meg nå. Digger den! :D

    Hilsen
    Vinni.dur(att)gmail.com

    SvarSlett
  47. Gratulere med vel overstått bursdag. Håper du hadde en fantastisk dag. :)
    Alltid hyggelig med gi-bort, og jeg hiver meg derfor med på din med 2 lodd
    - Line -

    SvarSlett
    Svar
    1. Wow, her har du nok havnet langt på etterskudd, for denne gi-borten var i 2011! Men takk gratulasjonen, likevel! Bursdagen min er jo hvert år. :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...