© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

søndag 16. oktober 2011

Nabolaget

Nå har vi bodd i nyheimen i nesten nøyaktig to måneder, og ennå hadde vi ikke kommet oss rundt i nabolaget! Vi har kjørt til og fra jobb, men ellers har vi bare holdt på innendørs med å komme i orden, og slett ikke tenkt særlig på å undersøke nærområdet. Vi bor veldig nær naturstier, badevann og lysløype og rett nord for oss er det omtrent ikke bebyggelse (bortsett fra langs veien inn til oss). Vi har altså alle forutsetninger for å komme oss ut i naturen, enten for å trimme eller på fotosafari.

Og i ettermiddag kom vi oss endelig ut! Vi gikk litt her og litt der og så tok vi en lang runde jeg hadde sett meg ut på kartet. Vi gikk vel i omtrent en time til halvannen i sånn passelig tempo. Jeg hadde det lille kameraet med meg, men det ble ikke tatt så mange bilder. Været var overskyet og kjedelig, og naturen er i ferd med å bli ganske grå og kjedelig den også.


Ellers er jeg fortsatt grundig forkjølet, og jeg har en stygg hoste, men i morgen er det tilbake til jobb. Jeg tok sykedag på fredag som var, for jeg var slett ikke i form, og når jeg er tilbake i morgen kommer alle til å høre på stemmen min at jeg slett ikke er frisk ennå. Håper jeg ikke skal ha altfor mye direkte kontakt med pasienter i morgen.

1 kommentar:

  1. Så koselig at du er med på giveaway hos meg :))
    Flott natur der du bor :) Lest litt nedover og skjønner dere er nye i der i huset :) Morsomt!
    Kos dere i innflyttings fasen
    klem Tove

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...