© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 27. oktober 2011

Har du godt øyemål?

Jeg har sansen for enkelte ferdighetstester på nettet, og kaster meg med liv og lyst over mange av dem jeg finner. En jeg fant for noen år siden er The Eyeballing Game som tester øyemålet ditt. Hvor flink er du til å dele vinkler i to, finne forskjellige midtpunkter, lage vinkler på 90 grader osv. Nokså meningsløs tidtrøyte, men artig likevel. Det er bare å forsøke seg! Hvor gode resultater klarer du få?

1 kommentar:

  1. Morsomt:) Den må jeg prøve:)
    Håper du har en fin torsdag:)
    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...