© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 6. oktober 2011

Godstoler

Hurraaaa! Igjen! I går kom endelig stressless-stolene våre, som særlig gubben har sett frem til med sterk lengsel og spenning. Jeg var litt mer usikker på om de kom til å bli klint oppi  TVen. Men så langt ser det helt ypperlig ut. Den ene timen jeg kikket på TV i går funket stolene helt flott. :-)
Arvestol til høyre og godstolene til venstre.

Ny TV-benk kommer når vi får bestemt hvilken vi skal ha.
Ja, stua ER nokså naken. Spesielt sofadelen av den. Jeg har lyst på ei bokhylle der et sted, men er usikker på både plassering og utseende. Fant et brukbart, smalt vitrineskap på nett i går hos Møbelringen. Det skal kanskje står helt i hjørnet. Og bilder henger vi ikke opp i stua før vi har møblene på plass. I alle tilfeller mangler vi noen litt større bilder som vi også må finne.

På mandag etter jobb kom gubben hjem med en sjelden bukett blomster til meg. Ikke verst! Og så skal han bestille ei Kelly Moore-fotoveske til meg! *juble* De har ikke inne den i grå (leveringstid 3-4 mnd?), så det blir nok den sorte på meg. Juhu!
Flotte høstfarger

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...