© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

søndag 2. oktober 2011

Dagen før dagen

Bursdagsmiddag dagen før.
Åhh, så mett jeg ble av middagen i dag! Vi bestemte oss for koteletter, gratinerte poteter og potetsalat, og siden jeg liker sopp stekte jeg meg en "liten" porsjon av det. Men hildrande du! Et par timer senere skulle foreldrene mine komme, og jeg hadde kjøpt ostekake og greier, men sannelig om jeg trodde at det skulle bli plass til en smak av det.

Jeg ser at tallerkenen ser litt fargeløs ut, og jeg hadde egentlig tenkt å ha litt brokkoli til også, men det ble ikke en gang plass til det på tallerkenen. Litt dumt ettersom jeg nå har for lavt vitamin B12 også, men jeg har ihvertfall begynt å tylle i meg TrioBe-pille hver kveld.

Bursdagskaken.
Noen timer etter middagen kom altså foreldrene mine, og etter en liten omvisning for å vise dem de siste endringene i heimen siden sist de var her, ble det kaffe og kaker. De fikk ihvertfall kaffe - vi holdt oss til brusen. :-) Og min far, som høylydt proklamerte at han ikke likte ostekake, ombestemte seg heldigvis og likte det visst likevel. Jeg skal ikke skryte på meg hjemmebakst, og dere ser nok uansett at den er kjøpt ferdig til servering. Og jammen fikk jeg plass til et par kakestykker likevel!

Ellers har vi fått hengt opp den nye, flotte postkassa vår i dag! Den fineste postkassa på stativet, nemlig! :-)

Og igår fikk vi bestemt oss for dørskilt, og bestilte det fra det etterhvert så kjente Ramsign. Gleder meg til vi får det tilsendt!

En av de nærmeste dagene setter jeg i gang ny gi-bort! Jeg må bare få tatt noen fine bilder av premiene først, så kaaanskje allerede i morgen kveld? Følg med! :-)

7 kommentarer:

  1. Kan tenke meg dere koste dere,for både maten og kaken så gooood ut..Hvem har bursdag i morgen? Du eller mannen?
    Ha en fortsatt fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  2. Mmm, ostekake er godt, bortekjøpt som hjemmebakt.

    SvarSlett
  3. Tommensgirl: Det er meg, gitt. :)

    SvarSlett
  4. Det var IKKE ostekake!! Det var fromasj-kake, og den var god!

    Her father

    SvarSlett
  5. Hehehe! Det viktigste var at den falt i smak, far! :D

    SvarSlett
  6. Vil det seie at du har bursdag i dag? ;)
    I såfall, gratulerer så masse!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...