© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 18. oktober 2011

Curling?!

I morgen, eller rettere sagt i dag, skal jeg på introkurs i curling sammen med en liten gjeng kolleger! Jeg gru-gleder meg litt. Jeg har aldri prøvd meg på curling, og aner ikke hva slags klær jeg trenger, bortsett fra varmende og lett og ledig. Og siden jeg ikke har vært så sosial med mine nye kolleger tidligere, er det litt spennende, det også.
Idealet vårt - i både klær (?) og stil.
Er det noen av dere som har prøvd dere på curling? Hva slags kleserfaringer har dere?

Jeg tenker dette blir mer min stil ... (Lånt fra The StarPhoenix)
Hvis de fleste av oss i morgen får sansen for dette, er det faktisk mulig at vi danner et aldri så lite bedriftslag. Det hadde jo vært utrolig morsomt, så lenge ambisjonene ikke blir for høye og folk setter større pris på å ha det gøy enn å vinne.

2 kommentarer:

  1. Jeg har aldri prøvd, men Mannen har og syntes det var morsomt. Han kom til og med hjem med en liten medalje! (Ja, det var et jobbarrangement det også... ;o) )

    SvarSlett
  2. jeg har vært på en curlingdate en gang i tiden, det er lurt å kle seg litt varmt for det er jo grisekaldt på isen. *♥*

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...