© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

mandag 5. september 2011

Valgenes kvaler

Endelig var borgerplikten utført. Jeg stakk innom et bibliotek og forhåndsstemte, så nå er den plikten unnagjort. I samme slengen fikk jeg endelig kjøpt noe stoff (en panelhøyde, faktisk) til å dekke det smale og høye vinduet ved siden av inngangsdøra. Panelhøyden fra Kid er 20-30 cm for lang, så etterhvert må det sys opp, men det får bli senere en gang. Bilde kommer senere. 

Og ENDELIG har vi bestemt oss for farge på stueveggene! Nordsjö sin farge Luxor, som nesten må kunne kalles sandfarge, beige, lattefarge av noe slag. Vi har malt en liten flekk på veggen og det ser bra ut. Egentlig synd at ikke kontoret og soverommet også ble malt i denne fargen. Stua tenker vi å male til helgen, før de forskjellige møblene vi har bestillt begynner å ramle inn.

Og tenk om jeg vant Storm.no sin fotokonkurranse i morgen! Jeg har sendt inn to bilder, så nå er det bare å krysse fingrene. Dessverre har jeg kveldsvakt, så jeg får neppe tid til å se værmeldingen på TV2 selv.

1 kommentar:

  1. FLink du er som har stemt og kjøpt gardiner. Jeg hater nemlig gardiner og blir aldri fornøyd. hihi!

    Spennende med ny farge på veggen!

    Snart helg! Kose deg masse og nyt den!
    Maiaklem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...