© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

lørdag 10. september 2011

Montert!

I dag har mannen virkelig fått jobbet! Han har montert Ikeamøbler til den store gullmedaljen, og ble ferdig først utpå kveldingen. På ganga oppe trengte vi et møbel til å ha håndklær i, slik at vi slapp å gå inn på soverommet å rote mens den andre sover. Kjære Ikea-Billy med halvdører fikser den biffen, så nå er det bare velstand i håndkleflokken. Samt at vi kan ha noen av bøkene våre der. De fleste står fortsatt på lager, så hyllene er nokså slunkne ennå.
Snikende bøker, skjulte håndklær.
Soverommet vårt er relativt stort, og walk-in-closet'en/bua ikke helt funksjonelt til klær etter vår standard, så vi kjøpte oss en lav, men stor, kommode. Da vi stod i butikken kom vi plutselig på at vi hadde glemt å måle lengden fra veggen til døra, altså om dybden på kommoden passet. Grøss! Men vi tok sjansen, og det viste seg at kommoden passer perfekt! Nå får endelig mannen kjærkommen og etterlengtet skuffeplass til endel av klærne sine!
Perfekt!
I morgen, jeg gjentar, I MORGEN, blir det maskering av stua! Så får vi se når malingen blir splætta på. Jeg skal ha kveldsvakt både mandag og tirsdag ...

3 kommentarer:

  1. Mykje godt arbeid! Og ein del arbeid som gjenstår ;)Men det fikser du i morgon!!

    SvarSlett
  2. WOW! Så flott det blir!
    Hint-hint, jeg skal til Kristiansand i uke 41....
    Klem fra LIV

    SvarSlett
  3. Snuskebassa, da må du komme innom en tur i rotet vårt! Kanskje har vi fått alle møblene våre til da, til og med. :) Ta gjerne JF med deg også. :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...