© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 27. september 2011

Mer uteplanting

Selvfølgelig fikk jeg ikke pottet om buskbommen dagen etter, slik jeg skrev i forrige innlegg. Men siden jeg hadde tid idag, skred jeg til verks mens det ennå var sol ved inngangen. Oppi med lecakuler i bunnen og påfyll med plantejord etterpå. Jeg er litt usikker på om jeg la nok jord i bunnen før jeg satte planten oppi, men håper det holder! Til slutt ble jeg passe fornøyd og har plassert planten der jeg vil ha den til vanlig. Til vinteren må jeg nok sette den langs husveggen og kanskje også dekke den med noe. 

Er det noen av dere som har buksbom i potte - og hva gjør dere med dem om vinteren?
På søndag satte mannen sammen puslespillet som utgjorde spisestua vår. Royal Oak heter serien, og jeg angrer litt på at vi ikke valgte noe som var lakkert. Valget vårt falt på oljet eik, men det går vel greit selv med sølekopper i hus. :)
Posen på bordet skjuler premiene i kommende gi-bort! ;-)
I kveld ryker den gamle sofaen og tilhørende stoler på dynga. Mannen leier henger på vei hjem, så kjører vi til avfallsanlegget og etterpå drar vi ut til foreldrene mine for å hente to gamle skinnstoler jeg arvet av farmor og farfar, men som har stått hos foreldrene mine til nå. Og deretter drar vi ut på lagerhotellet for å hente mer av pikkpakket vårt, blant annet en putekasse. Oppi vår står alle potteskjulerne og plantenæringen og det lille jeg har av hageverktøy. Det har vært savnet! Men nå henter vi den før vinteren kommer, og får plassert den på verandaen vår. Fremskritt!  :D

1 kommentar:

  1. Hei, beklager at du ennå ikke har fått gave i posten ifm min give away. Jeg mangler fortsatt en adr, men du har sendt på min mail, ikke sant? Hilsen Marielle alias Frk. Alvestøv. PS: Håper du har gaven til helgen:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...