© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 1. september 2011

Jeg fant!

Postkassa som vi overtok henger på en "oppsamlingsvegg" sammen med nabollagets postkasser. Vår er, som mange av de andre, stor og grønn. På lokket stod forrige eiers navn skrevet med store bokstaver skrevet med sprittusj. Nå er lokket dekket av tre strimler med maskeringstape og våre egne navn skrevet med sprittusj.

Det ser verken pent eller innbydende ut. Dessuten er det mørkt oppi kassa, og vanskelig å se bunnen.

Derfor har jeg lett etter ei ny og passe stor postkasse. Jernia har et utvalg, og det samme har postkontorene. Men utvalget er magert og mildest talt ganske tradisjonelt og kjedelig. Og en eller annen gang VET jeg at jeg har lest om noen flotte postkasser i en blogg, men jeg husker ikke hvem, hvor eller hvilke.

Etter å ha søkt o'store internett et par kvelder, kom jeg endelig over bilder av fine postkasser. De er litt lavere enn den store vi allerede har, men jeg tror det skal gå greit å overtale mannen likevel. Postkassene kommer fra Bruka Design i Sverige, og de selges i en butikk i gågata her i byen. Me like! Me want!

Tror jeg vil velge lysegrå med hvit skrift. Foto: Bruka Design
 

2 kommentarer:

  1. Yes, den hvite har vi! Ønska meg den lenge og gikk og håpa på at den vi da hadde ville gå i stykker i lokket eller noe så jeg hadde en unnskyldning for å kjøpe Bruka sin. Håper du blir fornøyd.

    SvarSlett
  2. Å, de der er fine! Har egentlig lyst på en sånn selv. Helst den røde. Et av husene i gata har det. Den er så fiiiin mot det hvite huset! Meeen, vi har en sånn grå fra posten. Stor og praktisk. Får vel holde ut med den i alle fall en stund til.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...