© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

fredag 2. september 2011

Hukommelse?

Jeg skulle egentlig til å skrive noe, men så mistet jeg det. Det forsvant helt! Men jeg kan nevne at vi hadde tenkt å gjøre borgerplikten vår i dag, men det ble utsatt pga. en veldig migrenesyk mann som nesten var grønn i trynet da han kom tidlig hjem fra jobb. Jeg skal jobbe denne helgen, men han får stikke innom biblioteket til lørdag, så tar jeg det på fridagen min på mandag. Kanskje jeg skal kjøpe den stilige postkassa i samme slengen også?

Niesen min, som nå går på videregående, har blitt mye mer aktiv på Facebook etter sommeren, så jeg fikk chattet litt med henne i dag. Nå vet også hun at hun har ei gammel tante som blogger, så velkommen hit, snuppelura! :D

1 kommentar:

  1. Godt å høre at det er andre også som sliter med hukommelsen.

    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...