© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 22. september 2011

Burde, burde

Det ble ikke tur til Plantasjen for å kjøpe noe vintergrønt til å ha ved inngangen. Det ble ikke påfølgende tur ut på lagerhotellet for å hente noe småtterier hjem igjen. Det ble ikke middag fordi jeg sovnet på sofaen og ikke våknet før næmere fem timer senere. Det ble ikke rydding på meg heller.

Derimot ble det ny skinnsofa i går! Det ble ThinkGeek-pakke levert til meg på jobb i dag! (Tre av varene blir premier i gi-borten min om kort tid.) Det ble etterlengtet søvn på meg og om kort tid kommer mannen tilbake fra snarturen sin til Oslo. Dessuten ble det rundstykker til kveldsmat som erstatning for manglende middag. Med leverpostei og agurk i skiver. Mmm - Schmaka godt!

Til helgen prøver jeg å komme meg ut på Plantasjen igjen. Jeg lurer på å kjøpe en buksbom formet som en kule. Eventuelt som to kuler, for den formen var litt tøff.

3 kommentarer:

  1. Elsker thinkgeek! kunne godt kjøpt hele butikken deres... sønnen min har en sånn tauntaun sovepose derfra :D så morsomme de buksbom med to kuler er, får lyst til å sette øyne på den øverste lille kulen så det blir et lite romvesen, hihi! *♥*

    SvarSlett
  2. Du vant øredobber hos Frøken Alvestøv!!! Send meg adressen min, så har du dem snart i posten! Hilsen Marielle.

    SvarSlett
  3. Woohoo! Så gøy! Tusen takk for gevinst! Gleder meg til å motta ørepynten. Men jeg finner ikke noen adresse hos deg for å sende deg min egen adresse?

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...