© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

fredag 12. august 2011

Valgets kvaler

Og dermed var også salongbordet bestillt, og vi kan hente det til onsdag - to dager etter at sofaen kommer på døra. Nå som salongbordet er bestemt, kan vi endelig også bestemme oss for lenestolene, for det er nemlig ikke bare-bare å kjøpe en Stressless-lenestol. Man må nemlig velge mellom 6-7 forskjellige "beinfarger", og jeg tenkte at den fargen burde passe til salongbordet. Selv om ingen noensinne kommer til å legge merke til det i overskuelig fremtid likevel.

Til det ene badet kjøpte jeg også to kurver til å ha i hyllene under servanten. Der har jeg nok hermet litt etter forrige eier, for de hadde det samme. Men hva så? Det så pent ut, og det er det som teller. :-)

Og så har vi ordnet oss fritidssyssel for helgen og enda lenger, avhengig av hvor lang tid vi bruker. Masse maling til å male stue, soverom og kontor med. Fargevalget endte på natur65, som er en lys beigefarge. Skjønt den skremmende nok stod i den grønne fargeskalaen i katalogen ... Og jo mer jeg kikker på fargen her på pc-en, jo mer usikker blir jeg på hvor riktig valget var. Fargen så annerledes ut i den fysiske katalogen holdt opp mot veggen! Håper det bare er skjerminnstillingen min som gjør det!    :-O


1 kommentar:

  1. Lykke til med oppussing og fargevalg!
    Pakke er kome vel fram, med fine saker både til meg og jenta her.
    Det var faktisk desse serviettane eg likte best! Tusen takk!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...