© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

søndag 28. august 2011

Tja

I natt fikk jeg endelig en slags god natts søvn. Jeg har sovet nokså dårlig her, og slikt blir man sliten av i lengden. Min kjære og jeg hadde en Samtale i senga før vi sovnet, så nå blir det kanskje litt skjerpings. Etter at vi stod opp, fikk vi ordnet noen innkjøp. Jeg hadde et par rabattkuponger på Kid, så vi handlet litt der og sparte omtrent en hundrings. Blant annet en litt høy kubbelysestake til å ha på badet i første etasje. Den er hvit, men jeg lurer på om jeg skal kjøpe noe hobbymaling og male den enten svart eller mørkebrun.

Til soveromsvinduene ønsker vi svarte rullegardiner, men å finne noen med 130 cm bredde er uventet vanskelig. De er enten 120 eller 140! Verken Kid eller Princess hadde ihvertfall den bredden. Heldigvis fant vi 130 cm brede persienner til kontorvinduet, som er likt soveromsvinduet. Lefdal har fortsatt ikke delene vi mangler for å henglse om kombiskapet vårt, så der må vi bare smøre oss med tålmodighet.

Og når vi snakker om tålmod, så var vi endelig innom Møbelringen og bestilte de to Stressless-stolene vi hadde kikket på tidligere. Dessverre hadde de ikke flere igjen på lager, så tilbudet vi fikk tidligere var gått ut. Nå må vi betale fullpris og vente 5-6 uker før vi får dem! Mea culpa!

Vi rakk til og med en tur innom Toyota og fikk omgjort den enøyde RAVen til min kjære til toøyd igjen. 

I ettermiddag satte min kjære sammen et av de gamle vitrineskapene våre som vi pakket med oss fra Oslo. En Billy-sak fra Ikea, så det var ikke altfor komplisert. Har vasket hyllene, men må ta glasset i dørene når jeg står opp på søndag. Lurer litt på hva jeg skal sette på hyllene i det skapet ... Ikke det at vi mangler ting å fylle det med, men det står innerst i et hjørne ved siden av TVen, så det er neppe det beste stedet å sette finserviset og slike ting. Når jeg tenker meg om, så er det kanskje en egnet plass til alle glassene våre som står under trappa hos foreldrene mine! Glassene må vente der litt lenger, for vi må nesten få på plass flere møbler, før vi helt vet hvor ting skal plasseres ...

Sofaen vår kommer forresten rundt midten av september! Wee!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...