© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 2. august 2011

Sofatanker

Feriemodusen har begynt å sige innpå meg, selv om jeg fortsatt har to vakter igjen; onsdag kveld og fredag dag. Torsdag skal vi signere lånepapirene og forhåpentligvis overføres pengene til selger allerede fredag, slik at vi kan overta allerede til lørdag. Selger tilbød faktisk tidligere overtakelse selv! Vi var jo på "oppmåling" i boligen på mandag for å kunne planlegge møbelplasseringer og -kjøp. Vi fikk til og med overta resten av veden som stod i garasjen!

Sandkunst i juni 2011. Ikke egenlaget!
I stua må vi kjøpe ny spisestue, for den gamle (arvet fra svigerfamilien) gav vi vekk til et loppemarked på Oppsal i fjor høst. Den gamle salongen min fra 1996 er også blitt slitt og misfarget nå, så vi vil kjøpe nytt der også. Nytt bord, ny sofa og helst to lenestoler til å glo på tv i. En skjenk må vi også ha. Skjenken og spisestuen vet jeg hvor skal stå, men hvordan skal vi plassere sofa og stoler på en fornuftig måte foran TV-en?

Oppfordringen til de interiørinteresserte av dere blir da: Kom mer enn gjerne med forslag til salonger og plassering av disse! Skeidar, Bohus og Ikea er de mest aktuelle møbelforretninger.


Klikk på bildet for å se original størrelse og flere detaljer.
Plantegningen over er laget av min kjære etter oppmålinger på mandag. De tykke, svarte strekene mine skal liksom symbolisere en skjenk langs veggen og en spisestue - begge noe lempfeldig plassert på tegningen. TV-en ønsker vi ved siden av ovnen, men det store spørsmålet blir da altså plassering av sofa, bord og lenestoler ... Hjelp?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...