© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

søndag 7. august 2011

Jubileumstrekning

Så var endelig bryllupsdagen vår her, og vi feiret storveis med flyttelass, mikromiddag og trekning i gi-borten min. Uten videre dikkedarer kan jeg opplyse om at Random.org trakk vinnerlodd nummer 54, 13 og 21 - i den rekkefølgen. 

Nummer 21 og vinner av det som gjenstår etter at nummer 54 og 13 har valgt sitt, er heldige Shy B! Jeg tror hun er en av mine følgere som har holdt ut lengst med meg!

Nummer 13 og vinner av andreplassen er godeste Bekka.

Og selveste vinneren, som også får godsakene fra Lucky Duck, er heldiggrisen Annkira!


Gratulerer til alle tre! Alle vinnerne må sende en e-post til meg hvor de opplyser om navn og adresse og hvilke servietter, hvilken godlukt, hvilke små og hvilke store skilt de vil ha og om de ønsker seg skjeer, kjøleelementer eller lip balm. Vinneren får fortrinnsretten, deretter nummer to og til sist tredjemann. Er det det samme hva som mottas, trenger du ikke skrive noe. :-)

11 kommentarer:

  1. Dette har jeg nok gått glipp av, men jeg gratulerer de heldige vinnerne.

    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer til de heldige vinnerne.

    Og gratulerer med bryllupsdagen. Dere får ta igjen feiringa en annen dag.

    SvarSlett
  3. Wow, så utrolig gøy!! Nå ble jeg ordentlig glad :) Tusen takk! Du får en mail fra meg nå straks ;-)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så masse med bryllupsdagen! Og gratulerer til de heldige vinnerne! :-)

    SvarSlett
  5. GRATULERER så mye med bryllupsdagen forresten :)

    SvarSlett
  6. Hei!
    Gratulerer så mye med bryllupsdagen!
    Og tusen, tusen, tusen takk. Ble bare sååå glad da jeg leste at jeg hadde vunnet :D Har sendt mail til deg.

    Ha en fin dag videre
    Klem :D

    SvarSlett
  7. Gratulerer til de heldige, og enda viktigere: Gratulerer med bryllupsdagen :) *♥*

    SvarSlett
  8. Jippi! E post kjem.
    Grattis med bryllupsdag.

    SvarSlett
  9. Gratulerer med bryllupsdagen og gratulerer til dei heldige vinnarane !

    SvarSlett
  10. Grattis til vinnerne, og grattis til deg med nye møbler. :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...