© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

onsdag 24. august 2011

Interiørnytt

Ferien var ALTFOR kort! Bare to uker som ble brukt til å flytte fra leieleilighet til egen enebolig i rekke. Behovet for en tredje ferieuke har føltes spesielt sterkt nå som jeg er tilbake på jobb igjen. Jeg hadde heldigvis en myk start og begynte ikke mandagsjobbingen før kl. 1230. Man tar det man får, right?

Tysklandsturen til mine foreldre og svigerforeldre var veldig vellykket, og de hadde en flott tur. De stakk også innom Østerrike en snartur og besøkte Swarovski Crystal World i Wattens. Der er nemlig en aldeles herlig butikk/utstilling/ettellerannet som jeg hadde brukt altfor mange penger i hvis jeg selv hadde besøkt. Stedet anbefales sterkt - ihvertfall hvis du har råd til det. Ta deg i det minste en virtuell tur ved å klikke på linken. Som bursdagsgave fikk jeg på forskudd et smykkesett i blå krystall; smykke, ørepynt og hårspenner (og et armbånd i blått/liksomsølv kjøpt på en vanlig boutique). Skikkelig lekkert er det! Bilder får komme senere.

Spisestue til venstre, ryddig til høyre. Det er ihvertfall planen.
Mannen er på jobbtur i Ørsta denne uka, så jeg har hatt noen ettermiddager for meg selv, hvor jeg har ryddet litt og vasket tøy. Spisestuehalvdelen av stua består fortsatt av en rotehaug, men akvariet har kommet på plass halvveis under trappa. Om to uker kommer spisestua og skjenken som vi bestillte fra Bohus, og da blir det litt mer ordentlig her.
Jeg fant forresten en praktisk sak på Skeidar forrige gang jeg var der for å kjøpe de siste to kurvene til badet som jeg trengte, og det var en oppbevaringsboks i metall til oppvaskmiddel. Det nye kjøkkenet vårt har minst ett skap for lite, og foreløpig har jeg ikke noe sted å gjemme slikt, men denne boksen tar seg faktisk fint ut på benken! Kjempefornøyd!

Boksen kunstferdig plassert foran kjøkkenknivene.

1 kommentar:

  1. Føler med deg, ferien min var også to uker som bestod av flytteslit. Vi fikk oss en liten helg i Kristiansand som et plaster på såret, det regnet mesteparten av tiden men vi koste oss :) *♥*

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...