© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

fredag 12. august 2011

Frysninger

I dag har vi ikke gjort så fryktelig mye, men vi fikk ihvertfall bestillt fryseskap. Det blir levert i morgen. Vi har allerede en fryseboks på omtrent 250 liter, men det har vi rett og slett ingen plass til. Når vi henter det ut fra lageret til tirsdag, kommer vi til å levere det til søppelavhenting på en eller annen el-butikk. Med mindre noen av dere lesere vil hente det gratis hos oss? Fryseboks-gi-bort, liksom. Da må du i så fall gi meg beskjed grisefort, slik at det ikke går på søpla ved beste anledning! Det er en Elektrolux-boks som jeg arvet etter farmor og farfar i 2005, men boksen var relativt ny da, tror jeg.

Ellers har vi ryddet litt i vår nye heim, mens det var visning i leiligheten vi snart er ute av. Fått på plass en kaffetrakter som vi nesten aldri bruker (ingen av oss drikker jo kaffe) og noen kopper og kar. Og stuegardinene ble tatt ned og hengt opp igjen på ny plass. Det begynner å likne på noe!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...