© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

mandag 29. august 2011

Fremtiden

... er ukjent. Heldigvis. Hvis vi hadde visst hva vi har i vente, hadde nok mange gitt opp. En ting jeg frykter, er å bli sittende alene igjen som gammel og grå og skrøpelig. Uten slektninger eller venner som bryr seg eller kommer på besøk. Vi har ikke barn. Tantebarna mine bor på Østlandet. Jeg har få venner og jeg har lite kontakt med fettere og kusiner. Det er til å bli deppa av. Men ingen vet hva fremtiden bringer!

2 kommentarer:

  1. Du vet hva de sier: De fleste bekymringer blir det aldri noe av. :-)

    SvarSlett
  2. Satt og så på "Millionær" og hvordan en ideell organisasjon hjalp bl.a. gamle, ensomme damer med hagearbeid, og ble spesielt rørt av én av de gamle som fikk hjelp.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...