© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

søndag 24. juli 2011

Uten ord

Som så mange andre mangler jeg ord for å beskrive den uforståelige, bestialske handlingen utført av én person. Derfor låner jeg noen fra andre.

Returning hate for hate multiplies hate, adding deeper darkness to a night already devoid of stars. Darkness cannot drive out darkness: only light can do that. Hate cannot drive out hate: only love can do that.       - Martin Luther King, Jr

Øystein Runde har skrevet noen velvalgte ord i sin blogg under innlegget The tragedy on Utøya - an attempt to understand

Også bloggen Fem piker har skrevet noen ord til ettertanke i innlegget Hva tenkte du, Anders?

Og som noen på Facebook påpekte:
George W. Bush 11/9: "We're gonna hunt you down"
Jens Stoltenberg 22/7: "We will retaliate with more democracy"
I'm proud of our prime minister.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...