© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 21. juli 2011

Rullings

Jeg satt i rullestol og hadde lamme bein. Rullestolen var en sånn med hjulene litt på skrå hvor knærne bare er litt bøyde og hele fotlengden er synlig. Den var sort og rød i farge og kraftig bygd. Jeg var veldig aktiv i denne rullestolen, brukte armene mye på hjulene og forflyttet meg i øst og vest. Og beina føltes helt paralyserte. Ikke sjanse for bevegelse der. Jeg interagerte, som det så fint heter, med mange folk.

Men så var jeg plutselig ute i skauen - antakelig i ei lysløype. Der traff jeg et par som jeg vagt kjente igjen fra en forening, og pussig nok begynte jeg å føle at jeg kanskje kunne bevege beina igjen. Men av en eller annen grunn likte jeg ikke det, for da kunne jo folk tro at jeg hadde lurt dem, så jeg prøvde skjule det, men endte bare opp med å føle meg som en bedrager. 

På ett eller annet tidspunkt prøvde jeg også å bakse meg inn i en heis, men jeg husker ikke helt sammenhengen.

Dilemmaet slapp å utspilles videre for da var det på tide å stå opp i det alarmen ringte. Var jeg sliten i beina etter jobb dagen før, tro?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...