© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

søndag 3. juli 2011

Planlegging

Nå som boligen snart er i vår varetekt, har vi så smått begynt å planlegge hvor vi skal plassere ting og tang. Fryseboksen, for eksempel, kan jeg ikke skjønne hvor kan stå. Foreløpig er garasjen det heteste tipset. Eventuelt selge det og heller kjøpe et fryseskap. Akvariet lurer jeg også litt på, men så langt ser plassen under trappa ut som en grei plass. I hvert fall på bildene. Kjøkkenbordet og de to stolene som jeg kjøpte i '96 da jeg bodde i Arendal får vi neppe plass til. Ny spisestue må til, og helst bør vi kjøpe ny salong også. Og selv om boligen har walk-in-closet, vurderer vi å bruke den som lagringsbod og heller lage til noe garderobeskap et sted.

Snipping Tool er et kjekt verktøy - her er små Finn.no-bilder fra boligen.

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med nytt hus! Og lykke til med planlegging - og flytting!

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med ny bolig. Har sett på bildene, og det ser jo riktig så flott ut.

    Lykke til med pakking og flytting.

    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...