© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 5. juli 2011

Påminnelse

Vil bare minne dere på jubileums-gi-borten min, som har trekning 7. august. Mange småting til premier - både til nytte og moro. Spre gjerne ordet om dere vil. Og hvis noen er medlem av Konkurransenett.no eller andre tilsvarende nettsider, så legg gi-borten gjerne inn der. :D

2 kommentarer:

  1. Så koselig at du er med i sommerkonkurransen min! Lykke til i trekningen!

    Bli gjerne med i Preceli-konkurransen min også om du ikke allerede er med ♥

    Sommerklem

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye gi borten på bloggen min.
    Nå trenger jeg bare adressa di. Har sendt deg en mail, men har ikke fått noe svar.
    God sommer!
    Hilsen Caza

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...