© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

fredag 1. juli 2011

JAAA!

ENDELIG! Vi var på tre visninger på onsdag, og bestemte oss for å satse på den første av dem. I går skjedde ingenting, så vi bestemte oss for å legge inn bud på takst. Tilbakemeldingen fra megleren var at hvis vi gikk opp til 3 millioner, så skulle det kunne bli salg. Og det gjorde det! 

Medio august overtar vi eneboligen i rekke på 110 kvm, og vi både gleder oss og er litt småskremte. Glade for at vi endelig har fått oss egen plass, og litt småskremte over å ta opp enda litt mer i gjeld og overta en ukjent bolig som det kan være ting og tang i som må gjøres og som kan bli dyrere enn vi forventer.

Men mest er vi gladspente! Bilder av herligheten vil komme senere. Foreløpig må dere nøye dere med disse to meglerbildene:



Squeeeee!

6 kommentarer:

  1. Gratulerer masse med kjøp av enebolig:) Spennende:) gleder meg til å se bilder:)
    God helg:)

    SvarSlett
  2. Så bra! Gratulerer så masse. Spennende da. Blir utrolig godt å få sitt eget, kan jeg tenke meg. :-)

    SvarSlett
  3. Hurra! Gratulerer :) Så herlig at dere endelig fant deres eget hjem :) *♥*

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med huskjøpet! SÅ deilig å være i havn:-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...