© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

onsdag 13. juli 2011

Agurknytt

Det er ikke så mye nytt å berette. Jeg har overlevd to rolige nattevakter og skal ikke på jobb før fredag ettermiddag. Til gjengjeld skal jeg da jobbe åtte dager etter hverandre, og det ser jeg ikke akkurat frem til med lengsel og spenning. Derimot gleder vi oss fortsatt til å overta den nye boligen vår, og det ser ut som vi kan begynne moroa allerede 8. august.

Enn så lenge får dere beundre meglerbildene av de to baderommene vi får.

"Hovedbadet" i 2. etasje.

"Gjestebadet" i 1. etasje.

1 kommentar:

  1. Ai, det var badene sine, det! Flotte! Kan skjønne dere gleder dere.

    Håper du overlever 8 jobbdager på rad! Jeg krysser fingrene. :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...