© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

søndag 5. juni 2011

Tilstandsrapport

Den nye fisken ser foreløpig ut til å trives i sitt nye hjem. Den har fortsatt nok av alger å gnafse på, for jeg har ikke tatt vannskiftet ennå. Av og til fyker den frenetisk rundt mens den andre ganger ligger og lurer. Så langt, så godt, med andre ord. :)

Blekansikt og rødhudene.
I dag har jeg forresten handlet i Epla-butikken for første gang. Etter at jeg mistet den snasne, nye mobilen min rett ut av sitt medfølgende læretui og ned på flisegulvet, kom jeg til at jeg trengte et nytt og sikkert etui. På Clas Ohlson hadde de ikke noe som passet, men så kom jeg altså til å tenke på alle de flotte, hjemmelagede tingene som ligger ute på Epla. Der husket jeg at jeg hadde sett mobiletui tidligere, og etter et kjapt søk fant jeg et tøft etui laget av Pikelus/Cooties. Herved bestilt! Nå gleder jeg meg til å få ta det i bruk. :)

Min fremtidige nyervervelse. Innhold medfølger ikke.

3 kommentarer:

  1. Godt det nye familiemedlemmet ser ut til å finne seg til rette. Jeg vet ikke mye om fisk, men å ligge å lure eller fyke rundt tror jeg er de to aktivitetsmulightene fisker har.....ha ha ha. God søndag.

    SvarSlett
  2. Vi liker folk som kjøper hjemmelagede ting :-)

    SvarSlett
  3. Flott at de ser ut til å trives i sitt nye hjem.

    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...