© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 21. juni 2011

Sommerlig jubileums-gi-bort

Den 22. juni 2010 valgte jeg, etter endel frem og tilbake, å opprette denne bloggen. Den dagen fikk jeg et jobbtilbud i hjembyen min, og jeg tenkte at denne bloggen kunne være et sted hvor familie og venner og andre interesserte kunne følge progresjonen i flytting, ny jobbsituasjon og sånt. Det aller første innlegget mitt kan du lese her.

På det året som jeg har oppholdt meg i Bloggeland har 41 personer valgt å følge bloggen min, og det synes jeg er helt utrolig smigrende. Jeg må åpenbart gjøre noe riktig. For å feire ettårsjubliéet til bloggen min, ønsker jeg å premiere noen av dere, mine lesere.

Derfor blåser jeg herved i gang en jubileums-gi-bort, hvor tre av dere kan vinne en lett blanding av ting. Hver av vinnerne får en pakke servietter, et stort skilt, et lite skilt og en pakke godlukt. En får to kjøleelementer perfekt til lunsjboksen, en får tre fargerike teskjeer og en får en lip balm.
Forslag til premieinndeling.
I tillegg gir jeg bort noen glow-sticks, nøkkelringer, sommerfuglpynteklyper og blomstermagneter.
Alt dette er kjøpt på Upstairs og fordeles på de tre vinnerne.
Hovedvinneren vil også motta en skrubbehanske, kjøle-/varmemaske og neglefil kjøpt på Lucky Duck:

Hvis noen av de tre vinnerte har spesielle preferanser til hvilke servietter, skilt, godlukt og kjøleelement/skjeer/lip balm de ønsker, er det bare å ønske seg. Jeg skal se hva jeg får til. Så lenge ingen ønsker seg det samme, vil jeg oppfylle ønskene. Klikk på bildene for å se en større versjon og flere detaljer. Se også dette innlegget for premiedetaljer.

Reglene er som følger:
  • 1 lodd for kommentar
  • 1 lodd for å være følger av bloggen
  • 1 lodd for å linke til gi-borten på din egen blogg
  • 1 lodd for å linke til gi-borten på Facebook
  • 1 lodd for å skrive et eget innlegg om denne gi-borten i bloggen din
Skriv hvor mange lodd du tar i kommentarfeltet. Alle i Norge, Sverige og Danmark kan delta - også de uten blogg. Hvis du ikke har blogg, må du skrive e-post-adressen din, slik at jeg har en mulighet til å kontakte deg. Trekningen blir på bryllupsdagen vår den 7. august og da trekker jeg altså tre heldige vinnere.

Lykke til!


PS: Jeg har fortsatt noen flere gaver igjen fra handleturen min, og de sparer jeg til en gi-bort utpå høsten en gang. Stay tuned!

49 kommentarer:

  1. Jeg blir så klart med! Nydelige premier :)
    Jeg linker på facebook og er allerede fast følger, så da blir det 3 lodd på meg! :)
    klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med ettårsdagen!

    Kommentar, link, følger = 3 lodd takk. Masse flotte saker du har funnet.

    SvarSlett
  3. Gratulerer med ettårsdagen!
    jeg tar 3 lodd :) tvi tvi, for her var det jammen mange fine premier! :) *♥*

    SvarSlett
  4. Så gøy, gratulerer med et års jubileum:-) Jeg melder meg på med to lodd. Ønsker deg en strålende sommer!

    SvarSlett
  5. Hei :)
    Jeg blir gjerne med på 2 lodd, dette var jammen flotte premier :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  6. Gratulerer med jubileum. Jeg er verdens verste blogger-følger om sommeren, for om sommeren er jeg opptatt med alt mulig annet rart, så jeg er ganske fornøyd med meg selv når jeg klarer å få med meg noe.

    Jeg vil gjerne delta med to lodd. :)

    God sommer!

    SvarSlett
  7. Heiiii! JEg vil bli med! :))

    SvarSlett
  8. Gratulerer med ett års feiringen. Jeg vil veldig gjerne være med deg å feire denne dagen og tar to lykkelodd :) (kommentar og følger)

    Klem Tonje

    PS: kjekt du ville være med i min gi-bort også!

    SvarSlett
  9. Gratulerer med feiring! Eg vil vere med. Kommenterer, følger og linker!

    SvarSlett
  10. Hei, så fine ting :)
    Jeg tar to lodd!
    abelone.eiklid@gmail.com

    SvarSlett
  11. Hei!
    Så gøy at du ville være med på Gi bort'n min.
    Her hadde du mye fint så jeg blir med. Hold av tre lodd til meg da ;-)
    God sommer og gratulerer med 1 års jubileum!
    Klemmer fra Caza

    SvarSlett
  12. Jeg tar absolutt to lodd jeg:) Ha en fiiin mandag:)

    SvarSlett
  13. Hei, dette vil eg gjerne vere med på. Kommenterer, linker og følger er eg frå før av:)

    Stor sommerklem frå Petrine

    SvarSlett
  14. Hei!
    Havnet her via en annen blogg.
    Gratulerer med 1 års jubileum!
    Jeg blir gjerne med på din "gi-bort" og tar 3 lodd. (Kommentar + link + følger)
    Fine, sommerlige premier.
    God sommer! :)

    SvarSlett
  15. Jeg blir gjerne med og satser på et lykkelod blandt de 5 som jeg tar ♥ http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/07/jubileumsgibort.html

    God sommer!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  16. Är en ny läsare, tar gärna en lott.

    nettan.klar@gmail.com

    SvarSlett
  17. flotte premier.. 1 lodd her.

    lisbeth_nyborg@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Jeg deltar med 2 lodd :D deler gi borten på facebook :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  19. Jeg vil gjerne delta, og trekker 3 lodd! :o)

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  20. 3 lodd til meg!:) Artige premier! Ha en flott sommer :)
    -bettina

    SvarSlett
  21. Så mye fint du deler ut! Tar med meg 1 lodd og ønsker deg og dine en flott sommer. <3

    SvarSlett
  22. Jeg tar med meg to lodd jeg :)

    SvarSlett
  23. 2 lodd på meg, kommentar og følger :)

    SvarSlett
  24. Heihei!
    Jeg blir med, og tar 4 lodd. Kommentar, link på bloggen, link på Facebook og følger.
    Ha en fin dag videre
    Klem :D

    SvarSlett
  25. Jeg er med!

    ekstraposteh@yahoo.no

    SvarSlett
  26. jeg følger og kommenterer :-D
    Jeg liker alt jeg, men jeg kunne helst tenkt meg "do not disturb" skiltet!!

    SvarSlett
  27. Hei.
    Så gøy!!
    Tar 1 lodd.

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  28. Heisann.. Jeg tar 3 lodd.. Følger + Facebook

    SvarSlett
  29. Hei :-)

    (¯`♥´¯) .♥.•*¨`*♫.•
    ´*.¸.•´♥ Takk for titten i en fin blogg. Takker ja til 3 stk lodd og blir gjerne med i trekningen din. Ha en riktig GOD SOMMER!!

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  30. 3 lodd :)
    sorgenfri2(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  31. Kommenterer og følger, 2 lodd : )
    Ha en herlig sommer!
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  32. Jeg feirer sammen med deg og trekker ett lykkelodd, så søte premier! anikris3@online.no

    SvarSlett
  33. Jeg blir med..2 lodd takk..kommentar og følger.
    Fine sommerdager ønskes deg!
    Anne

    SvarSlett
  34. Jeg blir med - 2 lodd på meg, kommentar + følger.

    Hilsen!

    porcelina(at)live(dot)nl

    SvarSlett
  35. Jeg blir med i trekningen med 3 lodd :)
    Ha en fin sommer!

    Hilsen Dora Chen
    D.Angel19@hotmail.com

    SvarSlett
  36. Så fin give away:)
    Jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd:)

    SvarSlett
  37. Tar to lodd jeg!(kommentar og link) Så mange fine premier. :-)

    SvarSlett
  38. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    2 lodd
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlett
  39. Hei!
    Kjempe fine premier du gir bort..
    Jeg henger meg på med 3 Lodd.
    Følger-Linker På FB og kommenterer..
    Hilsen fra Regnbyen

    SvarSlett
  40. Hei! To lodd på meg :)

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  41. Hei,
    jeg tar gjerne 2 lodd.
    Ønsker deg en fin ny uke :)

    mvh
    Mari Ann

    SvarSlett
  42. To lodd til meg?
    Kommentar og linker til facebooksiden min!
    Og, gratulerer!
    Sommerhilsen Bente Hagen, netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  43. Jeg tar gjerne fire lodd. :)

    SvarSlett
  44. Heisann. 3 lodd på meg, eg er blitt følger, kommentert og linker til deg på bloggen min. Ser ut som du er ein bokorm, det er eg også, fin blogg du har! :-)

    Helsing Kristine

    PS har Giveaway inne hos meg også, du er hjertelig velkommen til å delta! :-)

    http://kristines-skriblerier.blogspot.com/2011/07/giveaway-colour-concealer-wheel.html

    SvarSlett
  45. Jeg er med! Med kommentar + at jeg følger deg blir det to lodd på meg :)

    SvarSlett
  46. Hei - Give aways er gøy!! 3 lodd på meg;)

    SvarSlett
  47. ♥♥♥ HIPP HURRA for både 1 års dag og bryllupsdag ♥♥♥

    Jeg er følger, og har delt link på facebook, samt tipset alle mine 272 facebookvenner via privat melding =)
    3 lodd på meg!

    Ha en fortsatt fin bryllupsdag =))

    Hilsen Kirsti (granhus@alumni.ntnu.no)

    SvarSlett
  48. Så mange fine premier - jeg blir gjerne med!
    Ønsker deg en fortsatt god sommer!
    Hilsen Anna

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...