© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 28. juni 2011

Gress

Pollensesongen er fortsatt i gang. Det kløøøør i øynene! ARGH!

Selv om det er gress som er i vinden for tiden - bokstavelig talt, faktisk - så falt jeg for dette bildet som jeg fant i et google-søk:

5 kommentarer:

  1. hehehe skikkelig vittig bilde! jeg er også allergisk, men "heldigvis" regner det så sinnsykt mye for tiden at jeg ikke er nevneverdig plaget, og har blitt mye bedre også etter at jeg begynte å drikke grønn te stadig vekk. :) har ikke brukt allergimedisin etter jeg begynte med det*♥*

    SvarSlett
  2. Hehe..herlig bilder:)
    Uff,kjedelig med allergi.. Håper øynene klør mindre i dag:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Hihi, det nederste bildet der var jo bare konge! :-)

    Føler med deg som har allergi. Har heldigvis sluppet unna den dritten! Håper det ikke blir altfor ille.

    SvarSlett
  4. Huff, ja allergi er noe herk. Jeg klør også og det er ikke gøy! Må bruke både tabletter, øyedråper og spray, men på det verste hjelper det ikke:-( Kløingen er til å bli gal av... Ønsker deg en fin dag:-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...