© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

lørdag 18. juni 2011

Forvarsel

Om få dager har bloggen min bursdag. Da har jeg delt mer eller mindre velvalgte ord med dere i hele ett år, og det må jo feires - og hva er mer populært enn en aldri så liten gi-bort? Jeg har vært lite aktiv her i den siste tiden, men det tar seg forhåpentligvis snart opp. Akkurat nå er jeg inne i en liten nattevaktperiode. Har hatt ei natt og skal ha to netter til. Håper de to siste nettene blir roligere enn natta som var! :S

Her er en liten sniktitt på noe av det jeg gir bort:

Fra Jernia

Fra Home & Cottage

Fra Upstairs

6 kommentarer:

  1. Det er notert, venter i spenning. ☺ En del reising på meg framover, uten blogging, så jeg håper jeg ikke går glipp av gi-borten.

    SvarSlett
  2. Kommer nok til å la gi-borten gå over ei stund, for å la flest mulig få sjansen til å bli med. Tenker jeg har trekning i august, faktisk - i årets eneste ferie på hele to uker. Stay tuned, som det heter på nynorsk. :)

    SvarSlett
  3. Jeg har merket meg dette, så nå venter jeg bare på innlegget.

    Klem

    SvarSlett
  4. Ååå..så nydelig premier:) Ønsker deg en fiiin søndag:)
    Klem

    SvarSlett
  5. Gratulerer med kommende årsdag!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...