© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

lørdag 25. juni 2011

Bzzz! Bzzz!

Jeg lurer litt på om jeg har tatt meg vann over hodet. Sånn billedlig talt, altså. I virkeligheten liker jeg overhodet ikke vann over hodet, heller. Det har noe med moderat vannskrekk å gjøre, men det er en annen historie. Nå er det i alle tilfeller slik at jeg har blitt buzzador, og da skal jeg liksom buzze produkter. Det betyr at jeg skal fortelle om et produkt, og helst få litt tilbakemeldinger om produktet fra de som plages av meg. Hva de synes om prisen, om varen og sånne ting.

Gjør deg klar for å plages!

Akkurat nå er jeg med i en kampanje for NorKrill. Dette er kapsler som strutter av sunne omega-3-fettsyrer som er koblet til fosfolipider. Fordelen med disse fosfolipidene er at de blandes i vann, i motsetning til fiskeoljer. Dette letter opptaket av omega-3 i kroppen. Og NorKrill er laget av én art, nemlig antarktisk krill. (Overraskelse!) Og så kan du spore fangsten og se hvor den ble tatt ut fra koordinatene som står på hver pakning.

Som det står på nettsidene til NorKrill:
Norkrill er produsert med 100% Superba krillolje. Superba krillolje er et unikt Omega-3-produkt med høyt innhold av Omega-3 fosfolipider. I tillegg inneholder Superba krillolje den naturlige og effektive antioksidanten astaxanthin.

Nå er ikke krill så spennende å spore i seg selv, men det er jo noen helsemessige fordeler med produktet. Det er godt for hjerte, hjerne, hud og immunforsvar. Og sånt liker jeg! Jeg har prøvd disse røde pillene i noen dager nå, og kan garantere at det ikke er noen bismak av dem.

Ettersom jeg nå buzzer dette på dere, så kan dere dra ihvertfall én fordel av dette - og det er å få NorKrill Omega-3-kapsler til vennepris. Da får du to måneders forbruk til 134,- (sparer 57%), og som et eget Buzzadortilbud vil du også spare 15% på de neste forsendelsene.
SMS: Send BUZZ (mellomrom) 10039717 til nummer 1938
E-post: Send en e-post med navn, adresse og 10039717 til buzz@norkrill.no
Telefon: Ring kundeservice 815 56 333 for å bestille. Husk å oppgi kodenummer.

Tar du noen omega-3-produkter?

1 kommentar:

  1. Heisann, surfet rundt etter NORKRILL, er selv buzzador for dette produktet så var litt gøy å se din vinkling:)

    Dessuten må jeg si jeg liker bloggen din -

    ha en fin søndag,

    Anne M

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...