© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

mandag 23. mai 2011

Visning og vakt

Om to timer drar jeg for å ha min første ordentlige nattevakt på over 11 år. Det skal bli spennende, og jeg håper på rolig vakt! Om ett døgn er det på 'an igjen for min siste av de to nattevaktene. Whoo!

Litt fin. Butikken i bakgrunnen.
Litt mindre fin.
I ettermiddag var vi på to visninger igjen. Begge i samme nabolag - faktisk bare noen hundre meter unna hverandre. Den fineste lå litt klønete mtp. kveldssola som er viktig for meg. Dessuten lå den rett bak en dagligvare med bråkete vifte. Den litt mindre fine var nettopp det - litt mindre fin. Vi legger ikke inn bud på noen av dem. I morgen er det ny visning i naboveien til her hvor vi leier i disse dager. Her forsvinner sola tidlig bak en ås, så jeg er spent på hvordan det er med kveldssol i naboveien. I tillegg er det noen oppgraderinger av vindu og terasseplatting som må påregnes, blant annet. Vi får se hvordan ståa er i morgen.

Ellers begynner jeg å få kontroll på den nye, fænsie mobilen min. Jeg kan sjekke e-post, lese tekstmeldinger og til og med både ringe og motta samtaler med den. Så langt bare velstand, altså.  :)

2 kommentarer:

  1. Nattevakt høres kjedelig ut....og å gå på visninger tar vel på kreftene det også. Solforholdene er viktig. ☺

    SvarSlett
  2. Hei.Håpe nattevakta gikk greit..
    Sikkert moro å gå på boligvisning, kanskje litt mer kjedelig når en ikke e fornøyd med det ein ser.. håpe itj dokk har hastverk..
    Lykke til..
    Ha ei riktig fin helg..
    Mari Johanne

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...